آیا انتخاب رنگ کرکره برقی غلتکی اهمیتی دارد ؟

 

انتخاب بهترین رنگ برای کرکره های برقی یک گام مهم است، اما اغلب توسط افرادی که نازک کاری چوبی یا آلومینیومی قدیمی خود را جایگزین می کنند، آن دست کم گرفته می شود. کرکره یکی از مهمترین قطعات نازک کاری یک خانه را تشکیل می دهد. این سازه ای است که محافظت می کند و زیبایی شناسی دلپذیری را به کل ساختمان ارائه می دهد. این بدان معناست که باید با دقت انتخاب شود. به ویژه، رنگ آن نباید به طور تصادفی انتخاب شود.

کرکره برقی علاوه بر مزایایی که از نظر امنیت دارد، امکان بهبود راحتی و زیبایی نمای بیرونی را نیز به شما ارائه می دهد. اما، برای برآورده کردن این انتظارات، توصیه می کنیم مدل خود را با دقت انتخاب کنید. یک کرکره غلتکی با کیفیت می تواند با مواد مختلف و روکش های متفاوت تهیه شده باشد. برای اینکه بتوانید از زیبایی کرکره خود لذت ببرید، در این مقاله از آسن کرکره (asen-co.com) نکاتی را باید بدانید که چگونه رنگ آن را انتخاب کنید.

کرکره برقی غلطکی

ویژگی کرکره برقی غلتکی

کرکره های برقی غلتکی، اجازه می دهند کرکره ها بدون نیاز به باز کردن پنجره ها باز و بسته شوند. بنابراین یک راحتی واقعی در زندگی روزمره است، به خصوص زمانی که هوا سرد است یا زمانی که باران می بارد و غیره. البته باز و بسته شدن مکانیکی نیاز به مداخله شما دارد، اما مدل های برقی را می توان بدون زحمت با آن کار کرد. علاوه بر این، انتخاب متمرکز کردن، با باز کردن و بستن تمام دریچه‌ها در یک حرکت، در زمان ارزشمند صرفه‌جویی می‌کند.

کرکره های برقی این ویژگی را دارند که با تمام پنجره ها سازگار می شوند. کرکره برقی غلتکی با همه اندازه‌ها سازگار است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مصالح ساختمانی مناسب را با توجه به اندازه پنجره انتخاب کنید.

کرکره های غلتکی امنیت خانه را افزایش می دهند. در واقع، آنها به عنوان یک مانع اضافی در صورت تلاش برای نفوذ عمل می کنند. انتخاب مدل های فوق ایمن، مجهز به قفل و تقویت شده برای جلوگیری از هرگونه تمایل به بازیابی یا تخریب کاملاً ممکن است.

کرکره برقی غلتکی علاوه بر محافظت ایمن، عایق حرارتی بهتری را ارائه می دهد. در تابستان مانند زمستان، مانع موثری است که به شما امکان می دهد با محدود کردن مصرف گرمایش در هوای سرد و تهویه مطبوع در تابستان، قبض انرژی خود را کاهش دهید.

در انتخاب رنگ کرکره برقی غلتکی؛ آنچه را باید به خاطر بسپارید

در نگاه اول، قبل از اقدام به خرید یا ساخت کرکره غلتکی، باید تعدادی پارامتر را در نظر بگیرید. در مورد ویژگی های خانه، بیش از هر چیز بحث در نظر گرفتن سبکی است که در آن قرار داده شده است. خانه سنتی است یا مدرن؟ بسته به این عامل، انتخاب رنگ و زیبایی نازک کاری بیرونی بسیار آسان تر خواهد بود.
در زمان خرید چندین امکان در دسترس شماست. اما قبل از آن، شما باید محل کسب خود را با تعیین معیارهای انتخاب دقیق چارچوب بندی کنید. شما باید دکوراسیون منزل خود، نوع رنگ، بودجه و غیره را در نظر بگیرید. با بررسی موارد قبلی، شما می توانید به راحتی انتخاب کنید.

نقش رنگ ها در ارتباط با درخشندگی و زیبایی نما

علاوه بر زیبایی شناسی و مسائل فنی، دانستن این نکته نیز ضروری است که هر رنگ معنای خود را دارد. همچنین در رابطه با تابش خورشیدی، هر رنگ سهم خود را دارد. کاملاً ممکن است که رنگ‌ها را با نازک کاری دیگری که دارید انتخاب کنید. هدف بیش از همه این است که مطمئن شوید که ارزش بیشتری برای خانه خود به ارمغان می آورید.
علاوه بر این، کرکره ها نباید مانع ورود نور به خانه شما شوند. به همین دلیل است که رنگ های تیره باید قبل از استفاده به خوبی انتخاب شوند.

مواد ساخت کرکره برقی غلتکی

واضح است که بسته به جنس، تنوع رنگ های موجود می تواند نوسان داشته باشد. در این مورد توجه داشته باشید که با PVC انتخاب زیادی از نظر رنگ وجود ندارد زیرا مدل های کرکره پی وی سی همچنان بسیار محدود است. از طرف دیگر، اگر آلومینیوم را انتخاب کنید، می توانید رنگی را داشته باشید که متناسب با نیاز شما باشد. اما برای آن، باید آماده پرداخت هزینه باشید، زیرا آلومینیوم هنوز هم ماده ای است که برای همه بودجه ها قابل دسترسی نیست.
زیبایی ساختمان در اولویت است، اما معیارهای دیگری نیز باید در نظر گرفته شود. در این مورد، اگر به کرکره عایق نیاز دارید، باید به PVC فکر کنید زیرا در مقایسه با آلومینیوم عایق ترین ماده است. با این حال، اگر ساختار دارای شکست حرارتی باشد، می توان آلومینیوم را نیز انتخاب کرد.

تفاوت رنگ کرکره برقی غلطکی

تفاوت رنگ های کرکره آلومینیومی با پی وی سی

شما می توانید بین دو ماده برای کرکره های غلتکی خود انتخاب کنید: آلومینیوم یا PVC. بسته به ماده انتخابی، عملکرد کرکره متفاوت خواهد بود. برای مثال، بین کرکره آلومینیومی کلاسیک و کرکره PVC، عایق حرارتی بهتری با دومی خواهید داشت. تعادل قدرتی که در صورت انتخاب مدل کرکره آلومینیومی ما، از جمله عایق حرارتی تقویت شده، معکوس می شود.

از نظر رنگ، در آنجا نیز بسته به جنس، امکانات متفاوت است. با آلومینیوم، انتخاب گسترده تری از رنگ ها دارید، می توانید تصمیم بگیرید که کرکره های غلتکی خود را با زیبایی خانه خود هماهنگ کنید یا با انتخاب رنگ های غیر معمول، اصالت را انتخاب کنید. آلومینیوم در طول زمان مقاومت می کند، نگهداری آن تقریباً صفر است و حتی تندترین رنگ ها خراب نمی شوند.

برای خانه‌های امروزی، کرکره‌های آلومینیومی در رنگ‌های تیره مانند مشکی یا خاکستری تقاضای زیادی دارند و جلوه‌ای مدرن می‌دهند.
در PVC، کرکره غلتکی را نیز می توان با چندین رنگ تزئین کرد. با این وجود، توصیه می کنیم هوشیار باشید و رنگ سفید را انتخاب کنید، زیرا برخلاف آلومینیوم، PVC از گرما رنج می برد.

کرکره های شفاف مانند کرکره های سفید نور بسیار کمتری از خورشید را جذب می کنند و بنابراین ناقل حرارت بسیار کمتری برای خانه هستند. ساده است اگر بگوییم کرکره های سفید گرما را دفع می کنند، اما هنوز هم می توان گفت که گرمای داخلی ساختمان را می توان تا حدی به لطف رنگ های انتخاب شده برای نازک کاری تنظیم کرد. هر چه رنگ‌ها تیره‌تر باشد، در اتاق‌های نشیمن گرم‌تر می‌شود و آسایش افراد بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

از نظر عایق حرارتی نیز رنگ نقش دارد. رنگ‌های تیره بر خلاف سفید که همه امواج نور را منعکس می‌کنند، گرما را جذب می‌کنند.
اگر کرکره های PVC قیمت کمتری نسبت به مدل های آلومینیومی داشته باشند، معایب بیشتری نیز دارند. برای مثال نمی توانید PVC را برای کرکره های بزرگ انتخاب کنید. پی وی سی که نسبت به آلومینیوم سفت تر است، وقتی بیش از حد پهن باشد، خطر افتادگی دارد.

جنس و رنگبندی کرکره برقی غلطکی

تاثیر کرکره های رنگی بر فضای خانه

اگر یک کرکره رنگی نمای یک خانه را شخصی سازی کند، تمام دارایی های خود را نیز برای راحتی خانه شما حفظ می کند. بنابراین می توانید نور را به دلخواه تعدیل کنید. هنگام عصر، بستن کرکره بدون باز کردن پنجره ها با استفاده از میل لنگ دستی یا کنترل برقی آسان است. در روزهای گرم می توانید پنجره ها را باز کنید و کرکره ها را پایین بیاورید تا خنک بماند.

رنگ را با توجه به سبک خانه انتخاب کنید :

برای انتخاب رنگ، توصیه می کنیم به سبک خانه خود فکر کنید. بنابراین با تعیین سبک خانه خود شروع کنید. اگر خانه ای مدرن دارید، توصیه می کنیم روی استفاده از رنگ خاکستری شرط بندی کنید. آلومینیوم ماده ایده آل در نظر گرفته می شود. توجه داشته باشید که آلومینیوم در رنگ های مختلف وجود دارد. آلومینیوم خاکستری کاملا نیازهای شما را برآورده می کند. رنگی است که در رنگ های مختلف وجود دارد.

برای خانه های آجری معاصر، به شما توصیه می کنیم روی کرکره های قهوه ای تمرکز کنید. البته می توانید از رنگ های روشن مانند آبی یا قرمز استفاده کنید. اگر نیاز دارید کمی شادی بیشتری به دکوراسیون فضای باز خود بدهید، این راه حل عالی است. می توانید از رنگ روشن مانند قرمز برای تزیین فروشگاه یا رستوران خود استفاده کنید. اگر تصمیم گرفته اید سایه های پر زرق و برق را انتخاب کنید، ما همچنان به شما پیشنهاد می کنیم که به فضایی که می خواهید ایجاد کنید فکر کنید. رنگ باید با بقیه نازک کاری شما هماهنگ باشد. از زیاده روی در آن بپرهیزید.

اگر می‌خواهید رنگ‌های شاداب را به خانه خود اضافه کنید، می‌توانید از رنگ‌های روشن را انتخاب کنید. اما برای کسانی که خانه ای به سبک سنتی دارند، توصیه می کنیم رنگ چوب را انتخاب کنند. در هنگام انتخاب رنگ نیز مهم است که مواد به کار رفته در رنگ را در نظر بگیرید. اگر کرکره پی وی سی دارید، توصیه می کنیم از رنگ های روشن اجتناب کنید. رنگ‌هایی مانند سفید را انتخاب کنید. اگر سایه های تیره یا روشن را انتخاب کنید، کرکره شما ممکن است در اثر گرما آسیب ببیند. توجه داشته باشید که PVC نسبت به سایر مواد تولیدی در برابر حرارت مقاومت کمتری دارد.

سخن پایانی

کرکره های برقی غلتکی می توانند بسیار زیبا باشند و ارزش افزوده واقعی را برای خانه شما به ارمغان بیاورند. برای مشاوره با متخصصان ما در ارتباط باشید.

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

سبد خرید