پرده اتوماتیک در کرج | پرده هوشمند در کرج | پرده برقی در کرج

پرده های اتوماتیک در کرج همان پرده های عادی می باشند که توسط ریموت این پرده ها باز و بسته می شوند. یکی از نکاتی که شما باید قبل از خرید پرده های هوشمند به آن دقت کنید این می باشد که شما با توجه به وزن پرده، موتور مناسبی را انتخاب کنید. 

پرده های اتوماتیک دارای مدل های متنوعی می باشد که شامل پرده شید، پرده زبرا، پرده کرکره، پرده رومن و … هستند. پرده های هوشمند طرح های مختلفی دارند و در رنگ بندی مختلفی طراحی می شود به همین خاطر افراد زیادی از این پرده ها استفاده می کننند. یکی از خدمات شرکت آسن کرکره فروش کرکره برقی در کرج، نصب پرده های اتوماتیک در کرج و... می باشد. 

پرده اتوماتیک در کرج

نصب و راه اندازی پرده های اتوماتیک در کرج

یکی از نکته هایی که درباره  پرده برقی باید به خاطر داشته باشید این می باشد که بتوانید نصب پرده اتوماتیک در کرج به درستی انجام شود زیرا در صورتی که پرده های اتوماتیک به درستی انجام نشود امکان دارد بعد ها در باز و بسته شدن آن با مشکل روبرو شوید. به همین خاطر بهتر است که نصب پرده های اتوماتیک را به فردی متخصص بسپارید. شما میتوانید برای نصب پرده های اتوماتیک در کرج با مجموعه آسن کرکره تماس بگیرید.

هزینه پرده اتوماتیک در کرج

هزینه پرده هوشمند در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل:

  • هزینه نصب پرده اتوماتیک در کرج
  • مدل پرده اتوماتیک 
  • نوع متور آن 
  • برند های مختلف آن 

شما میتوانید برای اطلاع دقیق از قیمت پرده های اتوماتیک در کرج با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هزینه پرده اتوماتیک در کرج

تبدیل پرده های ساده به پرده اتوماتیک

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد از کارشناسان ما می پرسند این است که آیا پرده های ساده را میتوان به پرده های اتوماتیک تبدیل کرد؟

بله!! اگر شما قصد دارید که هزینه های خرید پرده های اتوماتیک را کاهش بدهید می توانید به راحتی پرده ساده منزل خود را تبدیل به یک پرده اتوماتیک بکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آسن کرکره  در ارتباط باشید.

آیا در صورت قطع شدن جریان برق عملکرد پرده اتوماتیک کاهش پیدا می کند؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که در صورت قطع شدن جریان برق دیگر نمی توانند از پرده اتوماتیک خود استفاده بکنند به همین خاطر  بسیاری از افراد این سوال را از کارشناسان ما می کنند.  نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این می باشد وقتی جریان برق قطع شود شما می توانید به صورت دستی از پرده های اتوماتیک خود استفاده کنید. 

اجزای تشکیل دهنده پرده اتوماتیک در کرج

پرده های برقی در کرج از اجزای مختلفی ساخته شده اند که شامل:

  • موتور پرده های برقی
  • ریموت دستگاه 
  • ریل و متعلقات

شما میتوانید برای خرید پرده اتوماتیک در کرج با مجموعه آسن کرکره تماس بگیرید.

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

سبد خرید