درب اتوماتیک به عنوان راه حل نهایی برای مدیریت ترافیک عمومی

 

مدیریت مردم در شرکت شما اغلب برای حرفه ای ها دردسرساز است. برای اطمینان از ترافیک مناسب در داخل محل، درب های اتوماتیک بسیار موثر هستند. در این مقاله از شرکت آسن کرکره (asen-co.com) بیشتر با درب های اتوماتیک آشنا خواهید شد.

درب های اتوماتیک دسترسی را تسهیل می کنند

درب اتوماتیک از هر نوعی که باشند وسیله ای موثر برای تسهیل دسترسی بازدیدکنندگان به مراکز است. اینها به لطف تشخیص دقیق عبور به راحتی باز می شوند. آنها به کاربران اجازه می دهند درب را بدون دست باز کنند. مشتریان به درب آن دست نزنند تا از آلودگی احتمالی کووید-19 یا سایر بیماری ها جلوگیری شود. استفاده از این مدل درب همچنین در موسساتی که عموم مردم اغلب مشغول هستند، مانند سوپرمارکت‌ها یا فروشگاه‌ها بسیار مفید است. مشتریان می توانند با چرخ دستی خرید خود وارد و خارج شوند. این باز شدن خودکار همچنین دسترسی آسان افراد با تحرک کم را تضمین می کند.

کنترل جمعیت

درب های اتوماتیک کنترل واقعی بر ترافیک مشتری را ارائه می دهند. آنها مدیریت ترافیک سنگین را در دوره های اوج ممکن می کنند و در نتیجه از حرکت جمعیت جلوگیری می کنند.

یک افزایش انرژی

درب های اتوماتیک قابلیت بسته شدن بعد از هر بار عبور را دارند. بنابراین، تبادلات حرارتی با هوای بیرون به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد و اطمینان حاصل می‌کند که کارخانه‌ها بدون توجه به فصل، دمای کم انرژی و پایدارتری را حفظ می‌کنند.

استفاده از درب های اتوماتیک در بسیاری از بخش ها

درب های اتوماتیک توانسته اند در بسیاری از بخش ها محبوبیت بیشتری پیدا کنند که از جمله به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  1. سوپرمارکت ها
  2. مراکز خرید
  3. هتل ها
  4. داروخانه ها

هر بخش یک نوع درب اتوماتیک را مناسب تر از بقیه می بیند. به عنوان مثال، یک منطقه بزرگ به منظور تنظیم ورودی های عمومی، درهای گردان را ترجیح می دهد. یک کسب و کار کوچک ممکن است درب کشویی را انتخاب کند. درب های چرخشی انتخابی عالی برای محدود کردن ورود به مؤسسه فقط به پرسنل مجاز (شرکت ها، آزمایشگاه ها و غیره) خواهند بود.

دزب اتوماتیک گردان شیشه ای

درب های اتوماتیک چگونه کار می کنند؟

باز کردن اتوماسیون ها

یک درب اتوماتیک شیشه ای را می توان به روش های مختلفی فعال کرد، برای مثال از طریق یک سنسور نزدیک مانند سنسور رادار. وقتی کاربر به آن نزدیک می شود در باز می شود. در را می توان از طریق یک دکمه نیز فعال کرد: زمانی که کاربر دکمه ای را فشار می دهد، درب اتوماتیک باز می شود.
راه حل دیگر می تواند باز کردن از طریق کنترل دسترسی باشد: زمانی که کاربر با استفاده از یک نشان یا دکمه کنترل از راه دور یک کدخوان یا یک خواننده تند کشیدن را فعال می کند، در باز می شود. کاربر اجازه عبور از در را دارد و پس از یک زمان از پیش تعیین شده، معمولا این زمان توسط نصاب تعیین می شود، سپس درب بسته و قفل می شود. درب های اتوماتیک مدرن از سنسورهای مادون قرمز غیرفعال و فعال و سنسورهای رادار داپلر استفاده می کنند.

سنسور درب های اتوماتیک

کاربرد سیستم امنیتی بر روی درب های اتوماتیک

یک سیستم امنیتی نیز بر روی درب های اتوماتیک وجود دارد. اکثر اپراتورهای مدرن درب اتوماتیک در صورت بسته شدن درب روی مانعی دوباره باز می کنند. با این حال، اکثر درب های اتوماتیک مجهز به سنسورهایی هستند که از تماس درب با عابران پیاده که از آن استفاده می کنند جلوگیری می کند.

مدل های مختلف درب اتوماتیک برای مدیریت ترافیک عمومی

درب های کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی پرکاربردترین درب های اتوماتیک هستند. درب های کشویی که با دهانه های مرکزی یا جانبی موجود هستند، به لطف سریع ترین سرعت باز شدن در بازار، گزینه های عالی برای مدیریت ترافیک سنگین هستند. قیمت درب های کشویی، کمی بالاتر از یک درب معمولی است که با مزایای اقتصادی بلند مدت آن جبران خواهد شد. این نوع درب برای افراد کم تحرک ایده آل است.

درب های اتوماتیک کشویی

درب های لولایی

درب لولایی یک مدل ارزان قیمت است که برای استفاده در فضای داخلی ایده آل خواهد بود. درب لولایی که به دلیل استحکام آن قدردانی می شود، امکان محدود کردن دسترسی به مناطقی را که برای پرسنل خاص در نظر گرفته شده است، می کند. به لطف نصب مستقیم سیستم موتوریزه شدن، قیمت درب تابدار کمتر از مدل های معمولی است.

درب های گردان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان جزء انتخاب های عالی برای ورودی های سطح بالا هستند. یک قطعه معماری واقعی، دسترسی ایمن به محل و کنترل قابل اعتماد ترافیک عمومی را تضمین می کند.

درب های اتوماتیک گردان

درب های تلسکوپی

درب های تلسکوپی جایگزین های کارآمدی هستند که به دلیل بهینه سازی عرض گذرگاه مورد توجه قرار می گیرند. به لطف انباشتگی برگ ها هنگام باز شدن، آنها می توانند خود را با ورودی های باریکی که اجازه نصب درهای کشویی را نمی دهند تطبیق دهند. درب های تلسکوپی کارآمد در مدیریت جریان مشتریان در ساعات اوج مصرف، رضایت صاحبان فروشگاه را جلب می کند.

چگونه درب اتوماتیک انتخاب کنیم؟

استفاده از درب های اتوماتیک در محیط های پزشکی آسایش و ایمنی را برای عموم مردم بیمارستان بهبود می بخشد. با وجود این جنبه، همه مدل ها یکسان ایجاد نمی شوند. توجه به نیاز هنگام انتخاب بسیار مهم است. به عنوان مثال، درهای کشویی ایده خوبی به عنوان درب ورودی اصلی هستند. آنها علاوه بر باز شدن احتمالی در سمت چپ یا راست، در فضا صرفه جویی می کنند.

برای متخصصان بهداشتی که در اتاق عمل کار می کنند، تضمین رعایت بهداشت ضروری است. در این زمینه، درب های ضد آب یک انتخاب عاقلانه هستند. برای سازه هایی که رعایت استاندارد خاصی از نظر عایق رطوبتی ضروری است، بر مدل های ضد آب تکیه می کنیم.
این مدل ها برای بهینه سازی کیفیت مراقبت در بیمارستان ها کاملا مناسب هستند. هنوز از نظر سیستم بهداشتی، استفاده از آنها را برای آزمایشگاه ها و اتاق های تمیز توصیه می کنیم.

درب های اتوماتیک ایمن خود بسته شونده

سرقت تنها مشکلات امنیتی در یک ساختمان نیست. در اینجا برخی از روش هایی که درهای اتوماتیک به محافظت از ساختمان یا کسب و کار شما کمک می کنند، آورده شده است. درب های اتوماتیک، افرادی را که وارد ساختمان می شوند نگه می دارند و در صورت بروز مشکل، یافتن آنها را آسان تر می کند. چه در یک ساختمان تجاری و چه مسکونی، انسان نمی تواند متوجه ورود و خروج هر فردی شود.

روی بهترین مدل های محبوب در درب های اتوماتیک تمرکز بیشتری کنید

درب اتوماتیک کشویی یکی از مدل های محبوب است. این مزیت سازگاری با کاربری های مختلف در ساختمانی است که فعالیت آن بر خدمات عمومی متمرکز است. دستاوردها در این چارچوب نیز بسیار متفاوت است. در کنار مدل های کشویی نبشی، درب های شیب دار و گرد وجود دارد.

درب اتوماتیک کشویی شیشه ای

تلاش برای راحتی و عملی بودن، انتخاب یک مرکز مراقبت های بهداشتی را به سمت درب اتوماتیک چرخشی هدایت می کند. این یک مدل عالی برای فضای نشیمن یا راهرو است. از نظر عملکردی، گردش را در این مکان های پر رفت و آمد را تسهیل می کند. این مدل ها برای سازه های دیگر مانند مطب های دندانپزشکی و مراکز بهداشتی نیز مناسب هستند.
به منظور تسهیل دسترسی افراد کم تحرک، ما به درب های اتوماتیک فکر می کنیم. همچنین مدل های سکشنال یا فوق سریع نیز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. آنها از جمله راه حل های محبوب دسترسی خودکار برای اتاق های ذخیره سازی، زیرزمین ها و غیره هستند. در نهایت، برای حداکثر امنیت، درب های گردان می توانند انتخاب خوبی باشند. برخی از مدل ها دارای یک دستگاه ایمنی ضد گیره هستند، بنابراین خطر تصادف را محدود می کند.

تنظیم درب های اتوماتیک در شرکت

به منظور ارائه درب های اتوماتیک موثر و بدون خطر، محدودیت های متعددی برای موسسات پذیرنده عموم اعمال می شود. برای تضمین جریان پایدار رهگذران، حداقل اندازه درب های اتوماتیک مورد نیاز است.
برای مکان هایی با بیش از 100 نفر، درهای اصلی باید حداقل 1.4 متر عرض داشته باشند. اگر درب اصلی یک درب چرخشی باشد، حداقل عرض آن باید 0.90 متر باشد.
برای مکان های کمتر از 100 نفر، حداقل عرض اعمال شده بر روی درب های اتوماتیک اصلی 0.90 متر است.
دسترسی افراد کم تحرک نیز باید با دادن زمان کافی برای عبور آهسته تضمین شود. به همین دلیل زمان باز شدن باید حداقل 6 ثانیه باشد.
در نهایت علامت گذاری بصری روی درب های اتوماتیک با قسمت بزرگ لعاب دار الزامی است. توصیه می شود دو نوار افقی به عرض 5 سانتی متر در ارتفاعات 1.10 متر و 1.60 نصب کنید.

گارانتی، نصب و هزینه درب اتوماتیک

در ساختمان های موسسات مراقبت های بهداشتی باید مسائل بهداشتی و ایمنی را در نظر بگیرند. درب های اتوماتیک در نتیجه به بهبود مراقبت در محیط پزشکی کمک می کنند. برای طراحی، تضمین امنیت باز و بسته شدن این درها بر عهده تامین کننده است.

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

سبد خرید