کرکره برقی آلومینیومی در کرج

کرکره های برقی انواع مختلفی دارد که یکی از پرطرفدارترین آن ها، کرکره برقی آلومنیومی می باشد. این کرکره های برقی به یک موتور کوچک وصل می باشند که توسط برق باز و بسته می شوند. هزینه کرکره برقی آلومینیومی در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه تمامی موارد را برای شما گفته ایم. شما میتوانید برای خرید کرکره برقی آلومینیومی در کرج با مجموعه آسن کرکره تماس بگیرید.

کرکره برقی آلومینیومی در کرج

کرکره برقی آلومینیومی چیست؟

کرکره برقی آلومینیومی دارای تیغه هایی از جنس بیلت استاندارد آلومینیوم می باشد و این کرکره های برقی مقاومت بسیار زیادی در برابر زنگ زدگی می باشند. یکی از مزیت های کرکره آلومینیومی این می باشد که بسیار سبک تر از دیگر مدل های کرکره برقی در کرج می باشد. کرکره های برقی آلومینیومی در مدل ها و رنگ های مختلفی تولید می شود. که شما میتوانید بر اساس سلیقه خود یکی از طرح های کرکره برقی را انتخاب کنید. شما میتوانید برای خرید کرکره برقی آلومینیومی در کرج با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

نصب کرکره برقی آلومینیومی در کرج

کرکره برقی آلومینومی نیز مثل درب های دیگر علاوه بر این که نیاز به سازنده دارند نیازمند این می باشند که شخصی کار بلد و کاملا با تجربه آن را نصب کند به همین جهت برای نصب کرکره برقی آلومینیومی در کرج باید از افراد با تجربه استفاده بکنید زیرا که اگر شخص نصاب شما نتواند به درستی نصب کند شما را با مشکلاتی از قبیل حرکت نکردن کرکره، گیر زدن کرکره، شکسته شدن تیغه ها و هم چنین سرو صدای بیش از حد مواجه خواهید شد. 

قیمت کرکره برقی آلومینیومی در کرج

قیمت کرکره برقی آلومنیومی در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل:

  • نوع آلومینیوم
  • ضخامت آلومینیوم
  • وزن و اندازه کرکره
  • هزینه نصاب کرکره برقی

شما میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه کرکره برقی آلومینیوم در کرج با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت کرکره برقی آلومینیومی در کرج

مشخصات فنی کرکره برقی در کرج

کرکره برقی آلومینیومی یکی از انواع کرکره برقی است و شما با توجه به نوع سیستم کرکره برقی می توانید سرعت حرکت کرکره را به دلخواه تنظیم کنید. همچنین کرکره برقی آلومینیومی قابلیت ایجاد حفاظت برای فضای مورد استفاده را دارد و با بسته شدن کرکره برقی، امکان نفوذ نور و حرارت به داخل ساختمان را کاهش می دهد.

انواع کرکره برقی آلومینیوم در کرج

همان طور که گفتیم کرکره های برقی آلومینیومی در کرج انواع مختلفی دارد که شامل:

کرکره آلومینیومی با تیغه غضروف دار در کرج

در این نوع کرکره ها با استفاده از غضروف هایی که بین دو تیغه قرار می گیرد که می توان به روان شدن حرکت کرکره کمک بسیاری کرد. یکی از مزیت های این مدل از کرکره آلومینیومی این است که باعث کاهش صدا در هنگام باز و بسته شدن کرکره می باشد. سایر غضروف های آلومینیومی که بین تیغه ها قرار می گیرند 90 میلیمتر است که 70 میلیمتر آن را تیغه و 20 میلیمتر آن را غضروف تشکیل می دهند. 

کرکره آلومینیومی با تیغه فوم دار در کرج

یکی دیگر از نوع های کرکره آلومینیومی، کرکره آلومنیومی با تیغه فوم دار می باشد.

داخل این تیغه های آلومینیومی از خمیر پلی اورتان پر می شود تا کرکره در برابر دما و صدا به صورت عایق عمل می کنند. این نوع تیغه ها وزن بسیار سبکی دارند و همین موضوع باعث می شود که در هنگام باز و بسته شدن، فرد نیاز به صرف انرژی کمتری داشته باشد. شما میتوانید برای خرید کرکره آلومینیومی در کرج با مجموعه آسن کرکره تماس بگیرید.

کرکره آلومینیومی با تیغه فوم دار در کرج

مزایای کرکره برقی آلومینیوم در کرج

خرید کرکره برقی آلومینیومی مزایایی دارد که شامل:

  1. هزینه به صرفه 
  2. عایق صدا 
  3. صرفه جویی در مصرف انرژی
  4. سرعت 
  5. طول عمر بسیار بالا

کاربرد کرکره برقی آلومینیومی در کرج

  1. مراکز تجاری
  2. ساختمان های مسکونی
  3. پارکینگ 
  4. فروشگاه 
  5. پنجره ها 

شما میتوانید برای خرید کرکره برقی آلومینیومی در کرج با شرکت آسن کرکره تماس بگیرید.

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

سبد خرید